2011-09-20

Quote van Free Spirit

Free Spirit is het pseudoniem van een man die de wereld rondreist zonder geld en zonder werk te zoeken. Hij leeft van wat de mensen hem geven in ruil voor zijn werk als spreker en healer. Hij reist rond geleid door zijn gidsen die hij de sterrenmensen noemt. Veel visioenen en belevingen heeft hij  waarin hij veel informatie doorkrijgt die hij uitschrijft in vele notities, channelings en ook boeken. Ik volg hem af en toe op Facebook en ook al ben ik het niet altijd met hem eens, want ook hij is mens en heeft zijn misvattingen soms, toch van tijd tot tijd, komt hij met dingen die mij de wenkbrauwen doen fronsen, omdat ze zo dicht bij mijn realiteit komen. Zo ook de laatste quote van hem, waarin hij spreekt over wat er gebeurt als je om iets vraagt aan je gidsen of de cosmos...
Quote:

if we set intentions and make requests to the Universe - we are then presented with questions or tests - choosing the correct answers then allows the Universe to deliver what we have asked for.. Rarely are we given something right away as there will be things to clear, heal or forgive before we are ready to receive.. The Universe first will see if we are ready to trust guidance, ready to receive and feel worthy of what we have asked for.. hence never be dismayed if we do not receive something straight away and think that the Universe has ignored the request.. if we do this we miss the cues (the questions) and then close off again to receiving as we then think the Universe has ignored us...
be aware asking for big things will present big questions for us to reflect on..

Ik heb hier verder weinig aan toe te voegen, ik hoop dat ik het kan begrijpen en toepassen de volgende keer er een test komt. Dat ik zelf ook doorzie waarin de vraag of test ligt en hoe te reageren op de juiste wijze. En ook al kan ik zelf de plank misslaan, misschien help ik jou door deze tekst hier neer te zetten :)

Liefs Cialara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten