2011-09-14

Multidimensionale reis vervolg

Als ik helemaal ben verlicht
en alles tintelt en warm is
onvoorwaardelijke liefde door mij stroomt
vervaagt de lichtbol langzaam
Cialaar houdt mij nog altijd vast
het is een poort zegt hij
en alles om mij heen verandert langzaam
het is alsof de bol naar beneden gaat
maar misschien ga ik omhoog
Cialaar en ik stappen naar het midden
in het spiralende licht
hij is volledig in het wit

het duurt even en het lijkt
een beetje donker om me heen
en toch ook weer niet
alsof wij in een buis van licht staan
en alles om ons heen nu ondefinieerbaar is

dan langzaam verschijnt er wat kleur
regenbogen zie ik en fel wit licht
met veel pasteltinten
alsof het zeepbellen zijn
gebouwen van wit licht
zoals bij de Hathors
maar met regenboogkleuren erdoorheen

Kristalstad zegt Cialaar zachtjes
die gaan we de komende tijd ontdekken
maar je moest eerst toegang krijgen
dat is nu gebeurd

Ik zie de kristalstad in de verte liggen
even moet ik wennen aan de andere energie hier
ik zie twee zonnen hier
links van me een grote witte met een halo
rechts een wat minder heldere, meer oranje
als een mooie avondzon
er loopt een pad richting de stad
wat we beginnen te volgen

Het is een vreemd pad
veel kleuren maar geen bloemen
gewoon licht in allerlei kleuren
langs dit pad
We komen uit bij een poort
dit is het eindpunt van deze reis
de energie moet ik downloaden
en gewend aan raken
en dan mogen we volgende keer verder

Prachtig om hier te mogen zijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten