2013-07-28

Zielengroei


Vanuit de diepten van het donker,
zo donker als ik maar kan bedenken
zo wordt ik getrokken naar omhoog
verblijdt door het licht van het al
de liefde die voor mij daar is
die mij begeleidt op mijn weg
donker was mijn grond
geel het zand met de vele valkuilen
oranje van mijn passie
de liefde voor het al
blauw zag ik in de hemelen
de krachten van de engelen
het leven van het licht
het wit vermengd met het oranje
de passie voor de mens
de passie van de mens
om te doen en te groeien
om elke les op zich te nemen
het wit van het licht en de liefde
dat ons uiteindelijk allemaal wacht
na een lange reis
in vele levens
op onze zo mooie aarde
en andere werelden die wij niet kennen hier
na vele levens mag het dan eindelijk voltooid worden
en komen wij samen in het licht
en in de liefde van het al
voor eeuwig zullen wij dan samen zijn
welke valkuilen ik ook in zal wandelen
en dat zijn en waren er velen
ik weet dat ik altijd weer zal worden geholpen
om verder te gaan
om te begrijpen
het hoe en het waarom
en men zal mij de moed geven
en het einddoel in zicht stellen
zo ik verder kan met inzicht
en liefde
ieder zal uiteindelijk dit grote doel naderen
met open armen
en opgenomen worden
in de grote liefde van het al

1 opmerking: