2011-09-16

Moestuin update....

Anderhalve maand geleden begon ik met de mini moestuin op het balkon, een beetje laat in het seizoen dacht ik toen nog, maar toch gedaan. De plantjes toen gekocht en geplaatst. Ruimte genoeg dacht ik nog, dus ook hier en daar wat zaaigoed erbij gezet van slaplantjes.

Nou dat gevoel van "ruimte genoeg" is totaal weg :D de tuin groeit letterlijk als kool! Weet ik ook weer waar dat spreekwoord vandaan gekomen is.

De mini moestuin bak is intussen overvol, met prachtige sterke planten. Planten die ondanks de harde wind van de afgelopen week het wonderwel goed doen. Genoeg zon ook ondanks de vele regen, want ieder straaltje zon word wel degelijk opgevangen. En dus...

Moet ik beslissingen gaan nemen, over welke planten ik waar laat staan, want er moet het een en ander uit wel! Misschien toch maar die tweede bak vast aan mijn schoonvader vragen? Het is een optie....

Een aparte sla-plantjes bak, dat zou geweldig zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten