2011-08-07

Nieuw blog van Cialara

Hoi Allemaal,
Ik had al eens eerder een blog, maar daar maakte ik te weinig gebruik van om het echt mijn ding te laten zijn. Op dat blog van toen, schreef ik al mijn zielsreizen, een hele reeks belevenissen die in die periode voor mij erg belangrijk waren. Maar zoals met zo veel dingen in het leven, lijken sommige gebeurtenissen op het moment dat ze gebeuren vaak belangrijker dan wanneer je er later op terugkijkt. Zo ook met de zielenreizen, en dus schreef ik niet meer. Al maken ze nog steeds deel uit van mijn leven, en ben ik ook nog altijd blij dat ik ze kan maken, dat ik ze kan ontvangen van mijn gids en dat ik daar een grote hoeveelheid informatie uit krijg en dingen van leer.
Ik denk dat ik dit blog anders ga aanpakken :) gewoon meer voor de lol, de dingen die spelen of die ik graag gezegd wil hebben. Misschien ook hier en daar mijn interesses hun gang laten gaan, alles wat spiritueel is maar bespreken, of mijn visie (als ik die heb) over bepaalde zaken laten schijnen.
Interesses zijn bij mij nogal divers, dus je kunt van alles verwachten. Van zielenreizen tot aardse reizen, van natuur beleving tot kinderen, van graancirkels tot tuinieren, van schilderen en tekenen tot kinderkunst, van voorspellingen tot tarotkaarten en van lekkere recepten tot muziek.
Enjoy life to the max zegt mijn gids altijd, en dat wens ik iedere lezer ook toe, met of zonder mijn blogje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten