2013-05-17

Heilige vlam initiatie

 

Wat een prachtige dag, als je plotseling, zonder dat je dit van te voren weet, een initiatie  mag doen die je zelf jaren geleden hebt ontvangen. Vandaag gebeurde dat. Mijn cliënte (die meer zag dan ze zelf durfde toe te geven) attendeerde mij op wat zij zelf zag achter mij. Ik had al wel een enorme gedaante waargenomen, zij zag hem echter heel klein. Direct toen zij hem noemde, begon hij tegen mij te spreken in mijn gevoel. Het was een Hathor (achtige) lichtmeester, die mij de opdracht gaf om mijn cliënte een initiatie te geven.
 
Ze moest gaan staan en een voor een pakte ik haar handen om er mijn hand op te leggen. Ik voelde de energie stromen door de handen en zag hem tekenen in haar handen terwijl ik de mijne erop hield. Ze stond met haar ogen gesloten en genoot van de aandacht en de energie die er rondom ons was. Na beide handen te hebben geïnitieerd werden ze samen gevouwen en naar haar borst gebracht. Mijn handen om de hare, waarna ik haar derde oog en haar kruinchakra moest schonen.
 
De lieverd stond te knikkebollen van de energie en werd zo met liefde omhelst door deze energieën die met ons werkten. Het was echt prachtig, om via de Hathor de heilige vlam door te geven, iemand een stapje verder te openen op deze manier. En wat een mooie dag, zo de laatste dag voor het Pinksterweekend! Geen betere dag hadden ze daarvoor kunnen kiezen. Ik ben dankbaar ervoor.

1 opmerking: