2013-05-31

Gek op kristallen!

Het is bijna zo ver, iets waar ik al een tijdje naar uit kijk, de workshop Kristallen en de Levensbloem. Ik weet niet precies waarom, maar ik heb er zo'n zin in om deze workshop te doen. Het werken met kristallen is iets wat mij boeit, ik vind het heerlijk om ze in de hand te hebben, neer te zetten, mooie dingen mee te maken en op een gewijde manier er me om te gaan. Mijn vriendjes noem ik ze ook wel eens. Of ik nu met het orakel of met een levensbloem setting bezig ben, ik vind ze geweldig.

Daarom hier nog maar weer eens wat foto's van mijn kristallen waar ik zo gek op ben ;)

Misschien doe je nog wat inspiratie op?

 







 

2 opmerkingen:

  1. Zo mooooi. Ik vind het zo jammer dat ik niet dichterbij woon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moeten we gewoon een keertje afspreken ;) kan altijd hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen