2012-10-19

Wat zit er verscholen in de wolken?

Wie mij kent, weet dat ik al een tijdje de wolken observeer en daar best vaak ook bijzonder gedaantes, cijfers, letters enz. in zie. Vaak zijn het gezichten, die snel komen en snel weer weg zijn. Maar soms ook gebeuren er bijzonder dingen. Zo had ik afgelopen week met een lieve vriendin afgesproken en zij zei tegen mij; neem je foto camera mee!

Ik weet dat zij net als ik sterke banden heeft met Sirius en met andere buitenaardse beschavingen, en ze vertelde mij toen ik bij haar aankwam, dat ze had gevraagd om een teken van hun aanwezigheid in de lucht. Een teken in de wolken, zodat wij hun aanwezigheid gewaar zouden zijn in visueel opzicht. Anders dan het gevoelsmatige contact dat wij beiden normaal meestal hebben.

Ik was erg benieuwd naar wat ze ons zouden laten zien, maar vertrouwde erop dat er op zeker een symbool of iets dergelijks aan ons getoond zou worden. De omvang van hun schip is soms te zien als je "tussen de wolken doorkijkt". Daarmee bedoel ik zoiets als tussen de regels doorlezen, maar dan net even anders. Eigenlijk zijn ze vrij vaak waar te nemen wel, maar het is een weten en een gevoel meer dan dat je ze echt ziet.

Na even gebabbeld te hebben en later nog even langs een andere vriendin geweest, gingen we samen met de kinderen naar het bos. En ja hoor, ineens zag ik het, rechts van mij. Een heel bijzondere wolk in speciale circulerende strepen, die je hier normaal nooit ziet. Tussen verder de normale schaapjeswolken. Zulke wolken tussen de gewone wolken in dat viel toch echt wel op!!!

 
Het is niet de eerste keer dat ik zo'n bijzondere wolk zie echter, ik heb al eerder eens een derlijke wolk waar kunnen nemen, een tijdje geleden, en dat was deze:
 
 
Het is mooi en bijzonder om antwoord te krijgen op je verzoek of ze zichzelf visueel aan je willen laten zien, zeker als ze het dan zo duidelijk doen als op de bovenste foto te zien is. We voelden ons allebei zeer dankbaar ervoor en ja natuurlijk hebben we ook even gezwaaid! ;)
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten