2011-10-25

Nieuwe Website en workshop

Al een paar dagen hard aan het werk aan mijn nieuwe website vanwaar ik mijn praktijk onder de ogen van het grote publiek tracht te brengen. Het is even een heleboel werk, maar wel ontzettend leuk om te doen.

Een van de leukste items vind ik de workshops, waarvan ik ga proberen om steeds korte eenvoudige cursussen te geven, waar iedereen die daarin geinteresseerd is mee kan doen. Ik hoop natuurlijk op een grote opkomst, maar weet ook wel dat het nog een beetje moet gaan groeien allemaal. We zullen wel zien ;)

De allereerste workshop die ik wil gaan geven is de workshop Pendelen. Hoe werk je met een pendel, welke pendel past bij jou, wat kun je er allemaal mee doen enz. Een stukje theorie en een groot deel praktijk oefeningen. Het is erg leuk om met een pendel te werken en de deelnemers zullen versteld staan van de kracht van dit simpele werktuigje.

Wil je ook meedoen? Neem dan een kijkje op mijn website, daar staat nog iets meer over deze workshop.  http://www.clairewisdom.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten