2012-11-14

Nanowrimo update

Het schrijven van mijn belevenissen is een mooi stuk werk aan het worden, ik heb al meer dan 25000 woorden geschreven. Maar in het verhaal zit ik nu echt in een moeilijk stukje, waar ik veel herinneringen bij heb die best uitdagend zijn om nog eens onder de loep te nemen voor mezelf. Een beetje dood punt ook, niet helemaal weten hoe ik verder zal gaan met het verhaal. Ik kan natuurlijk mijn verhaal blijven volgen en dat is nog een heel eind, dus dat is geen probleem.
 
De laatste dagen had ik het zo druk dat ik niet aan schrijven toekwam, en dus al helemaal niet aan mijn eigen lieve blogje. En nu kom ik er dus achter, dat ik eigenlijk heel graag schrijf! Ik vind het leuk om die korte stukjes en verhaaltjes te schrijven, en het schrijven van de 50000 woorden is dan ook een grote uitdaging wel, waarin ik mijn korte verhaaltjes aan elkaar rijg en er een geheel van probeer te maken.

Ik ben dus over de helft en zit goed op schema. Het moeilijkste punt heb ik zojuist gepasseerd en nu mag ik verder met de opbouw naar het nu, de vele lessen, gouden herinneringen en liefde voor al wat is die ontlook tijdens de zielsreizen. Het is een mooi verhaal aan het worden, en misschien ooit zal ik het ook naar buiten brengen, maar dat weet ik nog niet op dit moment ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten