2012-09-05

mijn besluit, mijn poging...

 
na veel lezen en proberen heb ik een besluit genomen
het ligt niet vast en het blijft een poging tot
maar dit is wat ik zal proberen vanaf nu
tot zo goed ik het kan, en het precies werkt zoals ik wil
ter ondersteuning van het geheel en met liefde voor de aarde

ik zal mij visualiseren zoals het mij het beste lijkt voor onze aarde
visualiseren en geloven dat het zo kan zijn en zo is
wat voor ieder mens de mooiste ervaring zal zijn
die hij of zij zich voor kan stellen

niet in materie, maar in liefde, in vrede, in kalmte en in rust
in passie, extase of in creativiteit van de geest
in warmte, comfort, luxe of eenvoud
gelijkheid, ruimte, vrede en vrijheid

ik heb besloten om alleen nog positieve dingen te vermelden
en positieve dromen te laten zien
de dingen die goed gaan te benadrukken
en de negatieve dingen anders te gaan interpreteren
of om te buigen tot het goede

pas als dat kan, zal ik blij zijn, mijn wereld compleet
dan pas, als ik kan zorgen voor de blijdschap om mij heen
en het geluk van anderen, naast het mijne
dan zal ik klaar zijn met mijn werk
ik zal niet rusten tot ik een weg gevonden heb
en dat voor elkaar te krijgen

zuiverheid, openheid, eerlijkheid
dat zijn de gereedschappen
visualisatie, emotie, gevoel en liefde
daar mag ik het mee doen

het geheim doorgronden en aan anderen tonen
doorvertellen en behouden voor de nieuwe generatie
voor de ouden die nog zijn en wij die nog veel moeten leren
ik visualiseer mij, dat velen met mij deze nieuwe weg
zullen gaan bewandelen en de poorten openen
voor een nieuw bewustzijn

samen zijn we nog sterker dan de kracht van één
de verbinding tussen ons mensen
en onze zielen die met ons zijn verbonden
laten ons boven ons uitstijgen
en werkelijk volwassen worden

nieuwe aarde, we zijn onderweg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten