2011-11-09

Plankenkoorts

Als je al tijden ergens aan werkt
en er hard voor studeert
uren zit te oefenen
en eindeloos probeert

dan komt het moment
om de grote stap te wagen
om er voor te gaan
en je passie uit te dragen

eens bij dat moment aangekomen
en je beseft dat het nu gaat gebeuren
komt daar plots die twijfel
of je het wel echt zult kunnen

zal ik wel of zal ik niet
kan ik uitvoeren live
wat ik zolang heb geoefend
achter gesloten deuren

ja, ik ga het doen
ik heb de eerste stap genomen
en alleen de ervaring
zal mij leren of ik het aankan

ik heb vertrouwen in mijn kunnen
ik heb vertrouwen in mijn gidsen
ik heb vertrouwen in de mensen
ik kan het aan.

If you worked on something for ages
and studying hard for it
put in hour's of exercise
and endless attempts

then comes the moment
the big plunge
to go for it
and carry out the passion

once that moment arrives
and you realize it's happening
is there suddenly some doubt
are you really ready for it

shall I or shall I not
can I do it live
I've practiced so long
behind closed doors

Yes, I'm going to do it
I have taken the first step
and only experience
will teach me if I can handle it

I have confidence in my ability
I trust my guides
I have faith in the people

I can do it.

1 opmerking: