2012-08-31

Graancirkels

Hackpen Hill, 26 augustus 2012
Iedereen heeft er wel eens van gehoord of een foto gezien. Veel mensen hebben er ook wel een mening over. Die graancirkels zouden zijn gemaakt door mensen, die met planken het veld ingaan. Ik denk dat heel veel mensen er zo over denken. Maar als je deze laatste graancirkel in ogenschouw neemt, kun je je dat eigenlijk bijna niet voorstellen... De afmetingen, het weefpatroon van het graan, de perfecte lijnen, de details. Alles klopt in deze cirkel, tot in detail. De cirkel is zo ontzettend groot, dat je elkaar amper kunt zien als je tegenover elkaar staat in de buitenste ring van de graancirkel, zo groot is hij! Stel je voor dat je in de Amsterdam Arena staat, op ongeveer de middelste ring, en dan recht tegenover je kijkt naar de mensen aan de overkant... ik denk dat je dan ongeveer de afstand hebt die deze cirkel groot is (hoop ik, ik vermoed dat deze nog groter is namelijk). Kijk maar eens naar deze foto's:

Het bijzondere weefpatroon op de grond, waar de granen een ruitpatroon vormen, kan niet met planken gebeuren in dit detail... en niet binnen één donkere nacht. Want tot op de avond van de 25e augustus was er in het zelfde veld nog geen enkele aanwijzing van deze graancirkel te vinden.

 
Als je goed naar bovenstaande foto kijkt, zie je iemand staan... jaaa je moet wel heel goed kijken! Dat blauwe stipje in het miden rechts is een mens ja, krijg je nu een idee hoe groot het is? Waanzinnig toch? En dan al die perfecte rechte lijnen, het patroon, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een plankje dat "even" maakt...
 
 
 
Mijn idee over wie het dan wel maakt is nogal anders dan de alien gedachte die velen aanhangen. Mijn idee is ook niet dat wij dat zelf doen met onze gedachten, deels dan, want ik weet dat er soms wel mensen bij betrokken zijn.
 
Mijn kennis, die ik heb mogen ontvangen van mijn gidsen, maar die daarmee ook mijn interpretatie is, is dat het een samenwerking is tussen zielen en het graan. De zielen die deze graancirkels maken doen dat in "opdracht" van de hogere zielen, meesters of engelen, die deze opdracht vanuit de bron doorgeven. Alle patronen bestaan reeds, maar wachten enkel op het juiste moment om te ontstaan. De zielen komen in een groep tesamen bij het veld waar het bedoelde patroon zal komen. Ze werken dan met hun focus, via meditatie, en vragen het graan om dan te gaan liggen. Het graan buigt met liefde en vormt het patroon.
 
Het doel ervan is de mensen bewust maken, de energie te verhogen op die bewuste plaatsen. Het binnenstappen van zo'n cirkel is betoverend. Je voelt je lekker, fijn, relaxed en alsof je een tempel betreed, een tempel van de bron, gewoon in het veld buiten.
 
Er zijn wetenschappelijke onderzoeken gedaan door onder andere de BLT (http://www.bltresearch.com/ ), naar de effecten van een graancirkel op het graan zelf en op de grond. De resultaten zijn wonderlijk. Zo is meestal de structuur van de grond verbeterd, en vind men meer kristallen in de aarde. Het graan vertoont vaak een soort van bollen op de stam, alsof het daar is opgeblazen tot een bolletje, de kwaliteit van het graan is ook beter dan die graanstengels buiten de cirkel.
 
Wat vrijwel altijd voorkomt is dat er in het jaar en de jaren erna nog een "ghost" te zien is in het veld. Daar waar de graancirkel heeft gelegen is het jaar erna duidelijk vanuit de lucht nog dezelfde structuur waar te nemen. Wonderlijk nietwaar? Dus mocht je dit jaar de graancirkels hebben gemist en ga je volgend jaar naar Wiltshire, dan heb je een grote kans om deze nog steeds in het graan te zien, als de ghost van 2012...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten