2013-10-14

Huiskamer sessie met bijzondere getallen

Op 9 oktober jongstleden had ik met een aantal mensen een huiskamer sessie afgesproken in Dordrecht. Ik had zoals gewoonlijk van te voren de zielstekeningen gemaakt en wilde de auto instappen op tijd om tot de ontdekking te komen dat mijn Tom-tom het niet deed en dat die gereset moest worden. Dus ik weer terug in huis en dat ding fiksen. Intussen kort telefonisch overleg gehad om te zeggen dat ik later zou komen dan was afgesproken. Het was niet anders.

Na een uurtje vlotte reistijd, kwam ik dan toch nog even voor 8 uur aan op locatie. Ik belde zoals afgesproken even naar het huisnummer van de organisatrice zodat ze de deur voor mij open kon doen. Maar... ik kreeg het antwoord apparaat. Ik geloofde het even niet, dus belde nog een keer. Weer antwoord apparaat! Wat nu? Ik wist het niet.. ik wachtte even, mss was ze wel even naar buiten ofzo? En nog maar eens bellen. Weer antwoord apparaat... de moed zonk me bijna in de schoenen. Maar toch maar gewacht en uiteindelijk na ongeveer een kwartier kwam daar dan iemand naar mijn auto toe, en ja hoor daar was ze! Ze had zichzelf buiten gesloten en kon haar eigen appartement niet meer in. Van opluchting hebben we wel gelachen, want intussen had ze al wel een zaaltje onder in het complex geopend zodat we toch gewoon door konden gaan.

Het werd een mooie avond, met op 3 kaarten een boodschap van Uriel. Waarbij hij erop had gestaan dat zijn naam onder de gechannelde tekst was geschreven. Op zich bijzonder, want dat had hij nog niet eerder van me gevraagd.

Naderhand kreeg ik een mailtje van een van de deelnemers van die avond. Er was iets bijzonders op het gebied van numerologie, wat de groep had geconstateerd achteraf.. Het was namelijk zo, dat de drie mensen die een boodschap van Uriel hadden gekregen in een perfecte driehoek hadden gezeten in het zaaltje, waarbij hij opmerkte dat ze normaal nooit in die volgorde zouden hebben gezeten waarschijnlijk.


Er was nog meer, want die drie personen hadden alledrie als lotsgetal 9. Wat het dus eigenlijk nog bijzonderder maakte. De groep waar ik voor getekend had bestond uit 10 personen, maar eentje was die avond niet aanwezig, waardoor er dus nog maar 9 waren. Doordat ik zo laat was en zij mij niet eerder hadden gevonden, begonnen we pas rond 9 uur (normaal altijd om 8 uur). Dordrecht bestaat uit 9 letters en de datum was ook de 9e....

Uriel was heel duidelijk aanwezig wel, en zijn wondere manier om ons op het wonderlijke te duiden is weer eens perfect verlopen.... toeval? Nee, toeval bestaat niet!

1 opmerking: