2013-06-24

Inspiratie...

Soms zie je iets en blijft het hangen in je achterhoofd. En dan een paar maanden later zie je het weer en denk je weer: wat ontzettend leuk om te doen! Plots zie je dan ook de mogelijkheden, en zie je dat het helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn, of dat je alle materialen voor handen hebt. Zo ook met de bloemenmandala's die ik zag vandaag bij Danmala op facebook. Ik keek nog eens in mijn tuin en ja hoor!!! Genoeg te vinden, en dus vandaag mijn eigen eerste bloemenmandala gemaakt. Een kleintje, zomaar op ons parkeerterreintje voor het huis.

 
Intussen is het weggeblazen door de wind, iets wat er bij hoort als je deze dingen buiten maakt. Niet erg want het gaat om dat je ervan geniet om het te doen tenslotte, en niet om dingen te bewaren ;) alhoewel de foto ook een manier van bewaren is natuurlijk!
 
In deze bloemen mandala zit Vingerhoedskruid, Geitenbaard en blad van de Annabelle Hortensia. En ja, allemaal uit eigen tuin ;) dus ik hoefde niet ver te zoeken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten