2013-12-28

Feeling blessed

Vandaag was gewoon een zaterdag dat ik eens lekker zou relaxen, oude spijkerbroek aan, lekker t-shirtje en verder niets bijzonders vandaag.... dacht ik.

Om half elf kwam Jessy langs, om even een boek terug te brengen en nog een extra boek voor mij, om te lezen. Ze kwam met een dubbele bos rozen en een mooi boek inderdaad, samen met Ed en de kids. Drukke boel, gezellig dacht ik!

Even later kwam ome Jochem ook langs, ook met een hele stapel boeken voor mij. Hij kwam dan wel iets afgeven voor mijn schoonouders, maar de boekjes van tante Jeanne had hij voor mij mee genomen. Leuke spirituele boeken, een hele stapel intussen!

Toen iedereen weer weg was, kwam de postbode langs, met een stapel kerstkaarten. Oh lekker dan dacht ik, de kerstkaarten van de kerst, die al geweest is :D maar toch nog wel leuk, open maken snel maar dan. En wat een mooie persoonlijke kaart zat daar tussen!

Speciaal uitgezocht voor jou, stond er in geschreven... ik kreeg even tranen in mijn ogen van deze kaart. 

Weer wat later kijk ik in de mail en vind ik de bevestiging van mijn bestelling bij de vuurwerkshop. Ik blijk getal 4747 te hebben... ik vind het een bijzonder getal en schrijf erover op facebook. Het is voor mij het zelfde als de 1111 en ik voel dat er iets mee is. Ik krijg via Tinne de volgende link door met een tekst over de symboliek van de 4747 die door de engelen gebruikt wordt:


Het is vooral een felicitatie, een aanmoediging om door te gaan en een bevestiging dat je je werk goed hebt gedaan, dat je op het juiste traject zit en op het juiste pad. Een aanmoediging van de engelen, opgestegen meesters en aartsengelen. Na het lezen, moet ik alweer een klein traantje laten. Ik wordt er positief emotioneel van.

Later die dag bieden mijn man en zoon spontaan aan om het eten eens te koken voor mij. Ik ben werkelijk verbaast nu!! Wat een dag.. het is net of ik jarig ben <3 p="">

2 opmerkingen: