2013-12-07

Creatief opladen


Bij mij is het ieder jaar een lastigere opgave zo lijkt het om de winterdip de baas te blijven. Ik ben niet echt een trouw buitenmens, want zodra het regent zit ik liever binnen. Zo mis ik best wel wat zonneschijn natuurlijk en dat weet ik ook wel. Het enige wat mij wel altijd ontzettend helpt is om mijn eigen zonneschijn te creeëren, door te schilderen!! En dit is dan van vandaag, en ik moet het duidelijk weer dagelijks gaan doen om mijzelf op te blijven peppen. Maar wat een mooi plaatje is het geworden! Kleur helpt je gewoon zo goed in die donkere dagen! En toch ga ik morgen weer fijn de buitenlucht in! Let the light shine, laat het licht schijnen. Hier door mijn raam, morgen fijn naar buiten, nu nog hopen dat het zonnetje dan ook schijnt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten