2013-04-07

Hemi Sync

Hemi Sync
 

Na een van mijn meest bewuste uittredingen in april 2011 ben ik al een tijdje op zoek naar een manier om dit zelf in gang te zetten en mijn bewustzijn te vergroten zodat ik mij meer kan herinneren van de uittredingen die ik maak. Een van de manieren is het beluisteren van Hemi Sync ook wel bekend als binaire muziek, die je hersengolven beinvloed en daarmee ook je bewustzijn. Aangeraden door Robert Monroe en Dr. Eben Alexander die  beiden ervaringen hebben waar je U tegen kunt zeggen.

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zelf ook naar zo'n stuk muziek luister en eerlijk gezegd... het is best wel fijn! Ik wordt er heel erg rustig van, en tegelijk lijkt het wel of ik naar een muziekfilm zit te luisteren. Het is weer eens wat anders dan gewoon mediteren! Nu luister ik terwijl ik zit te schrijven, mogelijk is het tegelijk mediteren en luisteren nog krachtiger, dus dat is voor een keertje als ik daar wat meer tijd voor heb weer! In de tussen tijd wens ik jou ook veel luisterplezier met dit stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten