2013-02-08

Nieuwe ideeën en mijn brein werkt over

Er zijn zoveel mooie dingen in het leven om te doen en mijn werk als medium is voor mij toch wel het mooiste. Het tekenen, de zielsreizen, de meditaties, healingen en vooral de workshops! Het samen dingen doen met anderen en die zien groeien, dat vind ik het mooiste wat er is! Nog leuker is het als mensen terug komen.

Mijn lieve gids begon nu opeens over een strippenkaart, maar dan eentje waarbij je steeds aangeeft dat je iets groeit in je ontwikkeling. Want zegt hij, tijdens iedere workshop of meditatie groei je, iedere actie leert je weer een klein stukje van jou, van wie jij bent.

Dus gingen we aan de slag, want ik ben een creatief mens, en ik heb wel zitten kijken op beschikbare kaartjes die je daarvoor kunt gebruiken, maar wie mij kent weet al, dat vind ik niet leuk! Nee, het moet natuurlijk iets origineels worden.

En dus heb ik gelijk potlood en papier gepakt om te schetsen, de pen gebruikt om het vast te leggen en straks nog kleur... dat laatste is nog niet gedaan, maar ik ben natuurlijk weer super enthousiast over het resultaat tot nu toe! Daarom dat ik jullie de basis vast laat zien ;)

Kunnen jullie al raden welke kleuren ik zal gaan gebruiken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten