2013-02-06

Het orakel in Atlantis

Een paar jaar geleden, toen ik nog maar net begon met het zielsreizen, werd ik gebracht naar het orakel van Atlantis. Een orakel waar ik als ziel mee werk daar. Niet om de toekomst te voorspellen, maar om die te beïnvloeden.

Dit beïnvloeden kun je zien als wensen doen, wensen om de mensen op aarde te helpen of te ondersteunen. Wensen voor jezelf of je partner, je kind, je buurvrouw of buurman, je vriend of vriendin, of wie dan ook op de wereld.

De laatste tijd was ik deze wenstafel, dit orakel, een beetje uit het oog verloren. Ik was te druk met andere zaken en het ontdekken van andere krachten en capaciteiten en het orakel raakte een beetje op de achtergrond. Tot ik gisteren door Cialaar weer werd meegenomen om samen een speciale wens te doen ...

 
Ik zal jullie nu beschrijven hoe het orakel eruit ziet, in "mijn wereld". Het is gelegen in het Nieuwe Atlantis. Een plaats waar veel mensen in de toekomst naar toe kunnen gaan. Het is er warm en mooi, prachtige gebouwen zijn er en toch ook veel tuinen en privacy voor wie dat zoekt. Het is er niet zo nat als je op deze prachtige tekening van Jean Luc Bozzoli ziet. Wel zijn de kleuren net zo betoverend en is er contact met alle soorten levensvormen via de sterrenpoort die er is.
 
De zandtafel waarop de wensen worden uitgeschreven, staat onder een open tempel met zuilen. Een beetje zoals hier op de tekening. Alleen is ons dak open en zien we de sterren. Op deze ronde tafel werken we met lange kristallen, die heel helder zijn. Iedereen die een wens doet, komt daar met zijn kristal. Gaat aan de tafel staan en spreekt zijn wens uit, schrijft die in het zand rondom de kristal die je erop legt. Je kunt je wens samen doen of alleen, maar altijd is er iemand aanwezig om je te begeleiden en je wens kracht bij te zetten. Na het schrijven van je wens en het plaatsen van het kristal, maak je een gouden bescherming over de tafel, in de vorm die bij jou past of die bij jouw wens past. Daarmee bekrachtig en bescherm je je kristal en jouw wens.
 
Na afloop ga je weg en laat je je wens daar liggen, zodat hij door het universum opgehaald kan worden. Meestal ga ik na een paar dagen terug en wis de tekst in het zand, ik ga er vanuit dat de wens dan volbracht wordt. Het kristal neem ik weer van de tafel en neem het mee in gedachten.
 
Deze wensen zijn krachtig, en moeten altijd op positieve wijze geformuleerd worden, er mag nooit een woord als niet of geen in staan. Een beetje zoals ook in The Secret wordt uitgelegd, dat wordt namelijk niet begrepen door het universum. Dus altijd alleen maar noemen wat je Wel wilt dat er gebeurt en zorgen voor een wens die voor iedereen ten goede komt.
 
Je kunt dit doen tijdens een meditatie, of een zielsreis. Zoek je eigen orakel of ga met mij mee.
 
Liefs Cialara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten