2013-11-15

Inwijden in Reiki

Vorig weekend was het zo ver, voor het eerst in dit leven mocht ik iemand een inwijding geven in Reiki. Mijn reiki-meesterschap heeft nu zijn aanvang genomen en vol spanning en goede moed begon ik aan deze mooie taak. Het maken van een documentatie en het certificaat dat waren allemaal de fysieke onderdelen van de inwijding. Het nam natuurlijk wat tijd in beslag, maar gaf een goede basis.

De "zachte" kant van de inwijding, gebeurde dus afgelopen weekend. Het ritueel van de inwijding zelf, het uitleggen en samen doen van de oefeningen, en daarna nog het afsluitende ritueel met een reikibehandeling, het was prachtig! Het vulde me met energie, liefde en licht. Ik heb er werkelijk van genoten die dag, om dit te mogen doen.

En wat hebben we gebrainstormd die dag erna, zoveel nieuwe ideeën en plannen. Zo'n lading vol met energie, totaal niet moe, integendeel, kon ik dit maar iedere dag doen. Dankbaar ben ik voor deze nieuwe toevoeging in mijn leven en mijn werk. Nu kan ik echt mensen een stuk verder helpen!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten