2015-07-30

Graancirkels en ik....

Al jaren ben ik fan van de graancirkels die overal verschijnen. En of ze nu echt zijn in de zin van niet door mensen gemaakt, of niet, het maakt me niet zo veel uit. Waarom? Omdat zowel de mens als de spirit wordt gestuurd door het goddelijke, en dus heeft ook een graancirkel gemaakt door mensen een functie.

De afgelopen tijd was ik echter zo druk in mijn moestuin, dat ik geen tijd had om mij weer te verdiepen in de graancirkels van dit jaar, en ook mijn meditaties zijn wat minder geweest. Dus wat gebeurde er.... er kwam een droom. Een droom waarin ik naar het buitenland ging en daar in een winkel/kantoor kwam. Men liet mij een foto album zien, en ik herkende het als mijn album! Heel vreemd niet waar? Mijn allereerste baby album... Vervolgens kreeg ik mijn paspoort te zien en hierin werd mij getoond dat ik een stempel had dat heel belangrijk was! Het had een aparte vorm, een soort ovaalvormige buitenrand, zoals je wel vaak ziet bij Egyptische Hieroglyfen. Ook deze had symbolen erin staan. Ik kon het niet goed zien, maar het belangrijkste was een zon vorm. Ik heb geprobeerd het te tekenen, maar dat mislukte jammerlijk. Ik heb symbolen gezien, heel helder en duidelijk en de kleuren waren een helder geel en wit.

Ik heb er met kennissen over gesproken, die dachten aan een inwijding of misschien het naar boven komen van Anubis, je eigen onderwereld, droomwereld...

Tot vorige week er ineens deze graancirkel kwam in Engeland:

Het klinkt misschien gek, maar ik herkende de cirkel direct als zijnde verbonden met mijn droom.  De zelfde ovaal achtige vorm en centraal in het midden een zon. De spiraal achtige tekens in een band herken ik ook. De vogel vorm niet echt maar dat is wel vaker zo met graancirkels waarmee ik verbonden ben, dat ik slechts delen ervan zie tijdens een visioen of in dit geval een droom.

Wat dit alles nu precies betekent, dat kan ik je niet uitleggen en dat is ook direct het lastige ervan. Ik voel wel heel veel dankbaarheid en verbinding hierdoor. Alsof ik nog eens op mijn taken hier gewezen wordt ook en een gevoel van je mag vliegen, je mag nu gaan naar je doel. Je hart straalt als de zon en je bent gezegend en beschermd... dat gevoel! De verbinding naar Hermes is hier voor mij weer heel duidelijk ook in naar voren gekomen.

Heb jij ook wel eens zo'n droom en herken je later elementen ervan in je dagelijkse leven? Laat je erdoor inspireren, schrijf ze op, beleef de momenten en voel je verbondenheid met het al.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten