2015-03-15

Doña Theresa

Ik weet het ik weet het, ik zou Mama Occlio voor jullie tekenen, maar hé het leven loopt niet altijd zoals je zelf denkt dat het zou moeten gaan. Nee, ik heb de paden rood oranje en geel al gehad en loop momenteel het groene pad. Niet dat ik daarmee verder ben of juist niet, het is gewoon het pad dat ik op dit moment loop.

Ik kreeg een groene kaart die vertelde over loslaten. Erop getekend was een groene vrouw met een helder open derde oog. Met stromend water en een prachtige slang opgerold aan haar voeten. Het was tijdens de Inca School terug kom dag dat ik deze kaart trok. Het duurde even voor mijn kwartje viel en er duidelijkheid kwam. Met de Nusta Karpay inwijding nog vers in mijn cellen, kwam al snel Doña Theresa naar voren. En zij helpt me nu in deze fase. Haar verbinding met Apu Ausengate, god was is die mooi, is krachtig en ik heb dan ook menigmaal naar de vele foto's van deze prachtige Hart-berg gekeken de afgelopen dagen. Het werd dan ook al snel duidelijk dat ik haar als eerste van de reeks wilde gaan tekenen!! Het moest gewoon, als middel om mij op haar te concentreren en te focussen...

Dus hier is ze: Doña Theresa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten