2013-08-30

Impressie van mijn vakantie

Ik prijs mij gelukkig dat ik een aantal heerlijke dagen in Oostenrijk heb doorgebracht met mijn gezin. Zalig om er even zo tussenuit te zijn. En ook al kwamen we eerder terug vanwege het regenachtige weer in de tweede week, de eerste week was weer fantastisch! De bergen, de natuur,  de vergezichten, het actieve, het lekkere eten, alles was super. Natuurlijk heb ik wat mooie foto's gemaakt, al heb ik niet alles kunnen fotograferen. Dat wat het meeste indruk op mij heeft gemaakt, namelijk het zien van twee adelaars hoog boven de lift toen we de berg opgingen, heb ik helaas niet vast kunnen leggen. Dat was waarschijnlijk ook niet de bedoeling dacht ik later. Genieten van het moment, dat is waar het om gaat in het leven tenslotte.

Maar nu de foto's!! Het zijn gewoon wat mooie plaatjes om je een indruk te geven van onze vakantie, wellicht ook een beetje reclame voor dit mooie land ;)

 Obir druipsteengrotten

 
Granatium waar je zelf granaten mag delven uit de rotsen

Maltshachersee in de avond
 
 Drielandenpunt Oostenrijk, Italië en Slovenië 

Uitzicht vanuit een lift

Portaal in een dorpje

Mooi licht in een kerk

 

Typisch Oostenrijkse decoratie

Op blote voeten wandelen  

De Tscheppaschlucht




Geen opmerkingen:

Een reactie posten