2011-09-13

Multidimensionaal reizen...

Reis met Cialaar

ik vlieg boven een bos samen met mijn gids
hoog erboven vliegen we, hand in hand
er is een prachtige stroom water onder ons
het glinstert in de zon
recht voor ons zie ik in de verte bergen
de lucht is ontzettend blauw en de zon is wit
we vliegen en vliegen
capriolen uithalend om ons los te maken van ons lichaam
de ziel wat losser te laten worden om zo de reis te maken
we komen dan bij een heuvel
het is er licht en fijn en warm
op de heuvel staat een kleine tempel
het is een cirkel met zuilen
we staan er hand in hand
aan de buitenkant van de cirkel
en we kijken naar het midden
er is een licht in het midden van de cirkel daar,
tussen de zuilen
een spiralend wit licht, bijna een kolom
en in die kolom van licht komt iets te voorschijn
het is een pilaar, maar een korte
ongeveer tot ons middel reikt de pilaar
op de platte bovenkant ligt iets
we lopen naar de kolom van licht toe
en leggen ieder onze hand op de lichtende bol
die boven op de pilaar ligt
ik leg er mijn linker hand op
en Cialaar zijn rechterhand
de energie van deze lichtbol cirkelt rond
via mij en Cialaar en weer terug naar de bol
ik voel dat heel mijn lijf begint te tintelen
alsof ik opgeladen word met licht
allerlei vlinders fladderen nu rond ons
in mooie zachte pastelkleuren
en langzaam word ik lichter en lichter
en begin ik te stralen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten