2014-12-16

Je huis schoon van nare energie maken

Vandaag mocht ik bij iemand thuis het huis eens "schoon" maken. Nou ben ik helemaal niet zo iemand die graag stoft en sopt hoor, ik ben meer van de energie reiniging. Het was bijzonder om te voelen dat de nare energie waar de mensen last van hadden zich in de slaapkamer bevond. Gehuld in dubbele bescherming, met dank aan mijn lieve gids, liep ik de kamer binnen. Ik voelde de druk al op mijn voorhoofd, alsof de ziel die er "huisde" me tegen wilde houden. Ik ben toch maar naar binnen gestapt en een gesprek begonnen. Dat ik begreep dat ze contact zocht, maar dat ze net zo goed mee kon gaan naar de lichtwerelden, omdat het daar minstens zo fijn is, misschien nog wel fijner dan hier. Tja, en toen bleken er meer dan één verloren ziel te zijn. Cialaar en zijn vrienden hebben een half uur hun best gedaan om alle zielen die mee kwamen naar boven te helpen. Kennelijk was het gebouw voorheen een bejaardentehuis geweest, waar mensen  niet zo heel erg fijne "herinneringen"  aan hadden en waar ze dus zijn blijven hangen. Het was mooi om na een half uurtje de kamer weer in te komen en te voelen hoe de energie veranderd was. Lichter, rustiger, minder donker en warmer. En wonder boven wonder, was opeens de kachel er aangegaan, terwijl ze dachten dat die daar kapot was...

Wil jij ook zelf je huis eens schoon maken van nare of zware energieën? Je kunt dit ook zelf!! Vraag het gewoon aan je gidsen, vraag ze om je te helpen als dat nodig is. Vraag je engelen om alle nare energie weg te halen. Gooi de gordijnen en de ramen open, laat frisse lucht en heldere zonneschijn naar binnen komen. Ga langs de wanden met wierook of palo santo, en reinig ook jezelf hiermee. Wedden dat je je dan al stukken beter voelt??? Mocht het dan nog niet lukken, dan kun je altijd iemand inschakelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten